یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

داستان فیلم آواتارAvatar: The Way of Water 2022

معرفی فیلم و سریال های خارجی

داستان فیلم آواتارAvatar: The Way of Water 2022

۴ بازديد
آواتار یکی از فیلم های علمی تخیلی و هالیوودی ساخته شده در سال 2009 است که با بازی سام ورتینگتون، زویی سالدانا و سیگورنی ویور یکی از بهترین فیلم های جیمز کامرون کارگردان مشهور هالیوودی به شمار می رود..




معرفی فیلم جدید مردی به نام اتو2022

داستان آواتار اواسط قرن بیست و دوم را نشان می دهد، جایی که منابع انرژی زمین در حال کار است و گروهی از پرسنل نظامی و دانشمندان در تلاش هستند تا از منابع انرژی پاندورا در ستاره آلفا قنطورس برای نجات زمین استفاده کنند. در این میان برای زندگی مردم پاندورا، فداکاری یک سرباز بازنشسته به نام جیک سالی مشکلاتی را در مسیر آنها ایجاد می کند.
سال 2154 است و با تمام شدن منابع طبیعی زمین، انسان ها با بحران شدید انرژی روبرو هستند. در حال حاضر، وزارت توسعه منابع یک ماده معدنی گرانبها را در پاندورا کشف کرده است که تمام مشکلات زمین را حل خواهد کرد.
پاندورا یکی از قمرهای مسکونی ستاره آلفا قنطورس است که جنگل های انبوه و زیبایی دارد. هوای این مکان برای انسان سمی است و ساکنان آن موجوداتی انسان نما به نام ناویس هستند که سه متر قد، پوست آبی شاد و چشمان زرد دارند و زندگی آنها ارتباط تنگاتنگی با طبیعت و الهه Ndi Eva دارد.
دانشمندان از هیبریدهای انسان-ناوی به نام آواتار برای کاوش پاندورا استفاده می کنند و آواتارهای زیادی برای بسیاری از دانشمندان ساخته شده است که می توانند در یک دستگاه خاص بخوابند، به آن متصل شوند و در هر زمانی پاندورا را کاوش کنند.
داستان فیلم با زندگی بی هدف جیک سالی، یک نیروی دریایی سابق، بازنشسته و افسرده پس از فلج شدن از ناحیه هر دو پا آغاز می شود.
جیک خبر مرگ برادر دوقلویش را دریافت می کند. یکی از دانشمندان محقق پاندورا و...
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.