چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آذر ماه 1401

معرفی فیلم و سریال های خارجی

معرفی فیلم سینمایی White Noise

۲ بازديد

فیلم سینمایی نویز سفید یک فیلم کمدی سیاه محصول کشور آمریکا و انگلیس در تاریخ 30 دسامبر اکران خواهد شد. 

فیلم در مورد یک خانواده 6 نفره است که یک زندگی روزمره و معمولی دارند اما داستان از زمانی شروع می‌شود که یک قطار حاوی محموله‌های شیمیایی دچار تصادف می‌شود و باعث یک رویداد سمی می‌شود...

برای دانلود و تماشای فیلم نویز سفید می‌تونید از وبسایت 24مووی استفاده کنید که فیلم و سریال‌ها رو با دوبله و زیرنویس پخش می‌کنه.

خلاصه داستان فیلم هندی پسر خیابان

۲ بازديد
مراد پسری مسلمان از خانواده‌ای فقیر است که در زاغه‌های محقر زندگی می‌کند.
او عشقی قدیمی و زیبا و بهبه‌غایتغایت با نمک دارد. آنها با همدیگر در دانشکده‌ی پزشکی تحصیل می‌کنند. پدر مراد طبق سنت مسلمانان هندوستان، زن دوم گرفته است. این در حالی است که او از پس هزینه همین زندگی هم بر نمی‌آید. پدر مراد راننده است.
پایش دچار مشکل شده و نمی‌تواند تا مدتی رانندگی کند. مراد جای پدرش راننده دختری ثروتمند اما غمگین می‌شود. در این فیلم ما طبق سنت قدیمی سینمای هند با آواز و شعر طرفیم اما نه رقص و آواز در زیر باران و از پشت درخت.
مراد که به صورت اتفاقی با یک گروه رپ آشنا شده، کم‌کم دارد برای خودش در رپ اسمی دست و پا می‌کند. برای اینکه بدانیم مراد می‌تواند رپر موفقی شود یا نه یا اینکه عشق مراد از همکلاسش به سمت دیگری می‌رود، با دانلود فیلم هندی با دوبله فارسی پسر خیابان همراه شوید. فیلمی که تمام ویژگی‌های سینمای هند را دارد و همزمان سینمای درخشانی است.